Οι διαφημίσεις είναι ίσως το πρώτο σημείο επαφής που έχετε με τον πελάτη σας, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός διεκδικεί μαζί σας την πολύτιμη προσοχή του!
Είναι ένας τρόπος να κερδίσετε τις καρδιές των υποψήφιων πελατών και έχετε ελάχιστο χρόνο για να το πετύχετε αυτό! Όσο πιο γρήγορα μετατρέψετε αυτό το ενδιαφέρον σε πελάτες, τόσο πιο γρήγορα θα κερδίσετε μερίδιο αγοράς και θα αφήσετε τους ανταγωνιστές σας πίσω!
Σύμφωνα με έρευνα του Nielsen, ακόμη και 2 δευτερόλεπτα προσοχής μπορούν να αυξήσουν το awareness και να επηρεάσουν σημαντικά την πρόθεση αγοράς!
Τι χρειάζεται λοιπόν για να το πετύχετε αυτό;
Μια διαφήμιση με ενδιαφέρον, εξατομικευμένη για το κοινό σας, ικανή να πετύχει το πολυπόθητο scroll-stop και λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα!
Εκτός από μια eye-catching εικόνα που πιθανώς χρειάζεται σε κάποιους τύπους διαφημίσεων, σημαντικό ρόλο παίζει και το κείμενο ή αλλιώς ad COPY!
Ναι, είναι αυτοί οι λίγοι χαρακτήρες που έχετε στην διάθεσή σας για να πείτε τα ΠΑΝΤΑ, με τελικό στόχο τη μετατροπή, είτε αυτό είναι πώληση, download, συλλογή δεδομένων ή like στο Facebook.
Εύκολο; Καθόλου! Υπάρχουν όμως κάποια Copywriting tips-μυστικά για να προσελκύσετε το κοινό σας και να πετύχετε το κλικ και εμείς τα καταγράψαμε και τα μοιραζόμαστε μαζί σας εδώ!
Μυστικό #1: Περιέργεια
Οι «ωραίες» διαφημίσεις ιντριγκάρουν τους χρήστες και κεντρίζουν την περιέργειά τους. Σκεφτείτε το, δεν έχει σημασία πόσο καλή είναι η προσφορά σας αν δεν έχετε πρώτα τραβήξει την προσοχή και εκεί είναι που οι περισσότερες διαφημίσεις αποτυγχάνουν παταγωδώς!
Το μεγαλύτερο λάθος στα κείμενα των διαφημίσεών είναι ότι περιλαμβάνουν ‘’πάρα πολλές πληροφορίες”. Έτσι οι χρήστες δεν έχουν να περιμένουν κάτι κάνοντας κλικ, γιατί έχουν πάρει ήδη την πληροφορία που χρειάζονται, η περιέργειά τους έχει ικανοποιηθεί και καμία απορία δεν παραμένει στο μυαλό τους!

Επιλέξτε κείμενα που δημιουργούν ενδιαφέρον! Πείτε μια ιστορία.
Είναι σίγουρο ότι θα θυμούνται την ιστορία σας και θα ξεχάσουν τις καλές σας τιμές!
Αυτό που κάνει μια διαφήμιση πετυχημένη λοιπόν δεν είναι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτή αλλά αυτές που στρατηγικά αφήνετε έξω και θα κινήσουν την περιέργεια!
Μυστικό #2: Κοινό
Ενώ η περιέργεια είναι απαραίτητη στη σύνταξη κειμένων για διαφημίσεις, δεν θέλετε να προκαλέσετε οποιαδήποτε σύγχυση στο μυαλό του χρήστη!
Μια διαφήμιση πρέπει να καθιστά σαφές σε ποιον απευθύνεται.
Θυμηθείτε! Αν προσπαθήσετε να απευθυνθείτε σε όλους, δεν θα σας ακούσει κανείς!
Είναι σημαντικό, μόλις ο χρήστης δει τη διαφήμισή να πει “Αυτό είναι για μένα…” με την πρώτη ματιά! Και είναι επιτυχία να μπορεί να εντοπίσει το brand σας χωρίς να σταματήσει καν το scroll!
Μελετήστε τη συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα και τα δημογραφικά στοιχεία των υποψήφιων πελατών σας και προσαρμόστε τα κείμενα των διαφημίσεών σας σε αυτό το κοινό.

Μυστικό #3: Call To Action
Η διαφήμισή σας θα πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο Call to Action για το χρήστη!
Είτε αυτό είναι να κάνει like, κλικ σε ένα σύνδεσμο, εγγραφή ή αγορά.
Σκεφτείτε τον στόχο σας όταν δημιουργείτε το CTA. Τι θέλετε να πετύχετε μέσα από αυτή την καμπάνια, πωλήσεις, επισκεψιμότητα, νέα leads; Προσαρμόστε το κείμενό σας σε αυτό!
Πείτε ξεκάθαρα και με απλά λόγια τι είναι αυτό που τους ζητάτε να κάνουν!

Τα πιο αποδοτικά CTA είναι εκείνα που χρησιμοποιούν άμεσα κοφτά μηνύματα όπως, “Κάντε κλικ εδώ” ή “Μάθετε περισσότερα”.
Μυστικό #4: Εμπιστοσύνη
Οι διαδικτυακοί αγοραστές γίνονται όλο και πιο επιφυλακτικοί με τις χιλιάδες διαφημίσεις που βομβαρδίζονται καθημερινά.
Φροντίστε το κείμενό της διαφήμισής σας να είναι σχετικό με την προσφορά αλλά και με το brand σας.
Εάν η προσφορά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των υποψηφίων πελατών με βάσει τα λεγόμενά σας στη διαφήμισης που μόλις είδαν, θα αισθανθούν ανασφάλεια και πιθανότατα να χάσετε για πάντα την ευκαιρία να φέρετε αυτόν το χρήστη ένα βήμα πιο κοντά σε εσάς!
Ακόμη, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα ξεχωριστό brand voice για την επιχείρησή σας και να βεβαιωθείτε ότι αυτό σας ακολουθεί σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας με υποψήφιους και μη πελάτες – από τη διαφήμισή μέχρι την υποστήριξη.

Μιλήστε σαν την εταιρία που πιστεύει ο πελάτης σας ότι είστε!
Μυστικό #5: Στόχος
Κανείς δεν κάνει κλικ σε μια διαφήμιση επειδή απλά είναι ωραία!
Κάνουν κλικ επειδή θέλουν να ικανοποιήσουν κάποια ανάγκη ή να λύσουν ένα πρόβλημα.
Μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές copywriting λοιπόν είναι να συμπεριλάβετε τον στόχο του χρήστη στο κείμενο της διαφήμισής σας.
Τι θέλει ο χρήστης να πετύχει, τι ανάγκη είναι αυτή που θέλει να ικανοποιήσει μέσα από το προϊόν ή την υπηρεσία σας και απευθύνεται άμεσα σε αυτήν την επιθυμία!

Αναρωτηθείτε:
- Τι ερωτήσεις κάνουν οι πελάτες μου
- Ποιο είναι το pain point που δίνει λύση το προϊόν/υπηρεσία μου
- Πως το προϊόν/υπηρεσία μου βελτιώνει τη ζωή τους
Το πιο σημαντικό συστατικό για μια πετυχημένη διαφήμιση είναι να εστιάσετε στην δημιουργία περιεχομένου που προσφέρει προστιθέμενη αξία στο κοινό σας και να αφήσετε εκείνους να αποφασίσουν εάν θέλουν να σας ακολουθήσουν στο επόμενο βήμα!