Inbound Lead Generation
Προσέγγιση στοχευμένου κοινού μέσω της δημιουργίας στοχευμένου περιεχομένου

Τι είναι

Το Inbound Lead Generation αποτελεί μια στρατηγική προσέγγισης δυνητικού πελατολογίου μέσω της δημιουργίας στοχευμένου περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες αυτού του κοινού. Εμπνέει μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες καθώς και αυξάνει την αφοσίωση των πελατών προς το brand.

Οι δυνητικοί πελάτες αποφασίζουν να γίνουν πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης επειδή τους δίνει λύσεις στα προβλήματά που αντιμετωπίζουν. Αυτός είναι ο σκοπός του Inbound Marketing — να δημιουργεί νέα leads στην επιχείρηση, παρέχοντας περιεχόμενο που απαντά σε αυτές τις ανάγκες.

Αυτές οι λύσεις μπορούν να διαμορφωθούν ανάλογα με την κάθε πλατφόρμα έχοντας πάντα βασικό σκοπό την προσέγγιση πιθανών αγοραστών στα διαφορετικά στάδια του κύκλου αγορών. Στόχος των παραπάνω, είναι να ωθήσουν τον υποψήφιο πελάτη σε δράση – ξεκινώντας μια αμφίδρομη σχέση που τελικά καταλήγει σε πώληση.

Τι περιλαμβάνει

Το Inbound Lead Generation έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, ειδικότερα στον B2B χώρο, καθώς οι πελάτες B2B προτιμούν να κάνουν τη δική τους έρευνα για προϊόντα και υπηρεσίες προτού να έρθουν σε επικοινωνία με πωλητές και να ελέγξουν το πώς – πότε θα αλληλεπιδράσουν με την εκάστοτε εταιρεία.

Είναι το αντίθετο του Outbound Lead Generation, όπου η εταιρεία διανέμει περιεχόμενο ώστε να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες, καθώς στην περίπτωση του Inbound Lead Generation, οι δυνητικοί πελάτες είναι αυτοί που αναζητούν τις λύσεις και προσεγγίζουν επιχειρήσεις που μπορεί να τους τις προσφέρουν. Το περιεχόμενο είναι αυτό που θα διαφοροποιήσει την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό και θα προσελκύσει υψηλού ενδιαφέροντος leads.

Το Inbound Lead Generation στα 3 στάδια του κύκλου αγορών:

  • Attract – Προσέγγιση: Στόχος η προσέλκυση του κοινού – στόχου με τη χρήση εξειδικευμένου περιεχομένου όπως αναρτήσεις στα social media και εξειδικευμένα άρθρα, που θα αναδείξουν την εταιρεία ως έναν αξιόπιστο σύμβουλο με τον οποίο θα θέλουν να συνεργαστούν.
  • Engage – Αλληλεπίδραση: Παρουσίαση πληροφοριών και λύσεων που ευθυγραμμίζονται με τα προβλήματα και τους στόχους των δυνητικών πελατών, ώστε να αναδείξουν την εταιρεία και τα προϊόντα – υπηρεσίες ως την λύση που χρειάζονται. Με τη χρήση Marketing Automations και workflows μπορεί να διοχετευθεί το καταλληλότερο περιεχόμενο στο κοινό ανάλογα με το στάδιο του κύκλου αγορών στο οποίο βρίσκονται.
  • Delight – Διατήρηση Ευχαρίστησης Πελατών: Μέσω της καλύτερης παροχής βοήθειας και υποστήριξης αυξάνονται οι πιθανότητες μετατροπής των δυνητικών πελατών σε μακροχρόνιους και πιστούς πελάτες. Με τη χρήση ερωτηματολογίων, chatbot, email marketing αλλά και social media listening τεχνικών, ο στόχος είναι η καλύτερη υποστήριξη των πελατών, η λήψη feedback, η παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων τους με την εταιρεία και η δημιουργία – διατήρηση της πιστότητας των πελατών.
tip-from-the-experts

Το Inbound Lead Generation καθιστά την εταιρεία πιο ελκυστική προς τους πελάτες επειδή δεν τους δίνει την εντύπωση της πώλησης – πίεσης. Το περιεχόμενο που παρέχεται μέσω του Inbound Marketing είναι εκπαιδευτικό, διαδραστικό, γίνεται πιο ευπρόσδεκτο από τους καταναλωτές και χτίζει την εξειδίκευση της επιχείρησης.

Εφόσον εφαρμοστεί σωστά, το Inbound Marketing μπορεί να αποδώσει εντυπωσιακά καλύτερα από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Το Inbound Marketing είναι μια καλή επένδυση που θα επιφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, καθώς βασίζεται σε οργανικές ενέργειες. Είναι πιο οικονομικό αλλά ταυτόχρονα περισσότερο αποδοτικό, προσελκύοντας τους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες και δημιουργώντας μια σχέση εμπιστοσύνης με την εκάστοτε επιχείρηση. Ο συνδυασμός του με Outbound Lead Generation τακτικές βοηθάει στην συνολική ανάπτυξη μιας επιχείρησης προσελκύοντας νέους πελάτες και αλληλεπιδρώντας στοχευμένα μαζί τους.

Προσελκύστε
τους κατάλληλους πελάτες για εσάς

Ας ξεκινήσουμε

Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά διαμορφωμένες για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσία σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!