Outbound Lead Generation
Η διαδικασία εύρεσης & διάδρασης με νέο πελατολόγιο που ταιριάζει στο ιδανικό προφίλ πελάτη σας

Τι είναι

Το Outbound Lead Generation είναι το σύνολο των marketing ενεργειών που χρησιμοποιούμε για να φέρουμε νέα leads μέσα από “εξωστρεφείς” τακτικές με στόχο να μετατραπούν σε πελάτες ή συνεργάτες.

Μέσα από outbound ενέργειες χτίζουμε αληθινές σχέσεις με το κοινό χρησιμοποιώντας στοχευμένη επικοινωνία, περιεχόμενο & μηνύματα ώστε να προσεγγίζουμε τους δυνητικούς μας πελάτες, τη σωστή στιγμή.

Η διαφορά του με το inbound lead generation είναι πως το outbound βασίζεται στην έναρξη της αλληλεπίδρασης από την πλευρά της επιχείρησης, ενώ το inbound βασίζεται στην αναζήτηση από την πλευρά του πελάτη. Εν ολίγοις, στο outbound προσεγγίζει η επιχείρηση τους πελάτες, ενώ στο inbound οι πελάτες βρίσκουν την επιχείρηση!

Κάποιες πιο παραδοσιακές outbound marketing ενέργειες περιλαμβάνουν διαφημίσεις σε ραδιόφωνο – τηλεόραση, cold calls και παρουσία σε εκθέσεις. Η λογική του outbound lead generation στον digital κόσμο βασίζεται στις ίδιες αρχές, με ειδοποιό διαφορά τη χρήση πιο αξιόπιστων ψηφιακών εργαλείων για την εύρεση του κατάλληλου κοινού.

Το Outbound Lead Generation περιλαμβάνει ενέργειες όπως

Google Ads: Με καμπάνιες Search και Display επιτυγχάνεται η εμφάνιση της επιχείρησης σε κοινό που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την προσέλκυση του ενδιαφέροντος του κοινού που οδηγεί σε νέα Leads.

Social Ads: Οι οργανικές αναρτήσεις στα Social Media αποτελούν σημαντικό κομμάτι της Digital Marketing στρατηγικής. Δυστυχώς όμως εμφανίζονται μόνο σε ένα ποσοστό του κοινού που ακολουθεί το account. Μέσα από τις διαφημιστικές καμπάνιες στα social media, επιτυγχάνεται η προσέγγιση στοχευμένου κοινού το οποίο έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εκάστοτε επιχείρησης. Αντίστοιχα οδηγεί στη δημιουργία νέων leads.

Email Marketing: Το μέσο με το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής σε leads σε μια b2b πραγματικότητα αποτελεί το email marketing. Η κατηγοριοποίηση των χρηστών σε λίστες με βάση κοινά ενδιαφέροντα ή χαρακτηριστικά, επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου για κάθε λίστα. Όσο το περιεχόμενο που λαμβάνει ο χρήστης είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντα του, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες μετατροπής.

Social Selling: Είναι εξέλιξη του cold calling, μιας διαχρονικής και δοκιμασμένης μεθόδου των πωλήσεων για την προσέγγιση δυνητικού πελατολογίου. Το social selling επιτυγχάνεται με τη χρήση συγκεκριμένων social media καναλιών όπως το Linkedin, παρέχοντας στις επιχειρήσεις νέες δυνατότητες για πιο άμεση και στοχευμένη επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες και την μετατροπή αυτών σε πελάτες – συνεργάτες.

tip-from-the-experts

Το Inbound Marketing έχει γίνει φοβερά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, χωρίς όμως να μπορεί να αντικαταστήσει το Outbound Marketing. Η συνέργεια των δύο στρατηγικών, είναι σίγουρο πώς θα επιφέρει σε κάθε εταιρεία περισσότερα leads, αποτελέσματα και κέρδη. Το Outbound θα τοποθετήσει το μήνυμα της εκάστοτε εταιρείας στα σωστά κανάλια, μπροστά στο σωστό κοινό με αποτελεσματικότητα και καλά ποσοστά επιστροφής επένδυσης.

Προσεγγίστε νέους πελάτες σήμερα

Ας ξεκινήσουμε

Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!