Account Based Marketing (ABM)
ABM στρατηγικές για εξειδικευμένη στόχευση μεγάλων λογαριασμών (πελατών)

Τι είναι

To Account Based Marketing (marketing στόχευσης μεγάλων δυνητικών πελατών) ουσιαστικά συνδυάζει την εμπειρία και την τεχνογνωσία των τμημάτων μάρκετινγκ και πωλήσεων μιας επιχείρησης, με σκοπό την στόχευση επιλεγμένων ομάδων λογαριασμών (δυνητικών πελατών), για τους οποίους απαιτείται προσαρμοσμένο πλάνο μάρκετινγκ. Αντί να γίνεται στόχευση ολόκληρης της αγοράς με το ABM γίνεται εστιασμένη στόχευση σε εταιρείες με τις οποίες επιθυμεί η εκάστοτε επιχείρηση να συνεργαστεί.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί από την επιχείρηση, εξειδικευμένα στελέχη marketing πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγικές που συγχωνεύουν την τεχνογνωσία των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ σε τέσσερα βασικά στάδια:

number-iconTarget Prospects – Στόχευση των υποψηφίων πελατών.

number-iconNurture & Engage – Δημιουργία & διαμοιρασμός προσωποποιημένου περιεχομένου – Διάδραση με τους δυνητικούς πελάτες με επικοινωνία

number-iconConvert – Μετατροπή σε πελάτες

number-iconBuild Long-Term Relationships – Χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες που οδηγούν σε νέες ευκαιρίες πωλήσεων

Οφέλη μιας στρατηγικής ABM

  • Ευθυγράμμιση των τμημάτων πωλήσεων και μάρκετινγκ: έχουν 1 κοινό στόχο, να μετατρέψουν έναν λογαριασμό στόχο σε πελάτη
  • Συντομότερος κύκλος πωλήσεων: To ABM λαμβάνει πάντα υπόψη όλες τις παραμέτρους που θέτει η ομάδα λήψης αποφάσεων, παρέχοντας της όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να τη βοηθήσει στη λήψη σωστών αποφάσεων σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Καθαρή απόδοση επένδυσης (ROI): Η απόδοση επένδυσης μπορεί να γίνει καλύτερα κατανοητή με το ABM, παρά με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
  • Λιγότεροι σπαταλημένοι πόροι: Το ABM εστιάζει στους πιο πιθανούς λογαριασμούς, έτσι ώστε σχεδόν καθόλου πόροι να μην σπαταλούνται σε υποψήφιους πελάτες και δυνητικούς πελάτες που τελικά δεν θα μετατραπούν.
  • Καλύτερη εμπειρία πελατών: μέσω της συγκεκριμένης στρατηγικής, δίνεται η δυνατότητα εμβάθυνσης και προβολής περιεχομένου που συνδέεται άψογα με τους λογαριασμούς-στόχους. Αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερη συνάφεια που συμβάλλει σε μια βελτιωμένη εμπειρία πελάτη.
tip-from-the-experts

Στην ψηφιακή εποχή, το να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών αγοραστών είναι πιο δύσκολο από ποτέ. Εδώ το ABM μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της επιχείρησης, μέσω εξατομίκευσης του Buyer’s journey (ταξίδι του αγοραστή) και την προσαρμογή όλων των επικοινωνιών, του περιεχομένου και των καμπανιών για αυτούς τους συγκεκριμένους δυνητικούς πελάτες, με σκοπό την αύξηση απόδοσης επένδυσης (ROI) και η μετατροπή των συγκεκριμένων δυνητικών πελατών σε πελάτες. Για να επιτύχουν τους στόχους τους, πολλές εταιρείες που αναζητούν πελάτες υψηλής αξίας συχνά βρίσκουν ότι μια στρατηγική ABM τους εξυπηρετεί καλύτερα από το να προσελκύουν ένα ευρύ δίκτυο.

Μετατρέψτε στοχευμένα key accounts σε πελάτες

Ας ξεκινήσουμε

Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!