Customer Retention
Η μετατροπή των καινούργιων πελατών σε επαναλαμβανόμενους και η μεγιστοποίηση της αξίας διάρκειας ζωής πελάτη.
Τι είναι
Το Customer Retention αποτελείται από όλες τις ενέργειες που στοχεύουν στην δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και την αύξηση της πιστότητας τους. Ο βασικός στόχος του είναι η μετατροπή των καινούργιων πελατών σε επαναλαμβανόμενους και η μεγιστοποίηση της αξίας διάρκειας ζωής πελάτη.
Το Customer Retention είναι σημαντικό για την επίτευξη των μακροχρόνιων στόχων μιας εταιρείας. Είναι αποτελεσματικό καθώς είναι 6 έως 7 φορές πιο φθηνό από την προσέλκυση νέων πελατών και μπορεί να αυξήσει τα έσοδα της εταιρείας κατά 25-95%. Οι πιστοί πελάτες έχουν 23% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες μεγαλύτερης αξίας, από τον μέσο νέο πελάτη. Έχουν μάθει την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και επιστρέφουν ξανά και ξανά. Επίσης, το 60% των πιστών και ευχαριστημένων πελατών μοιράζονται, επαινούν και παραπέμπουν μια εταιρεία στους φίλους και την οικογένειά τους. Καθώς το ελληνικό καταναλωτικό κοινό δείχνει δείγματα μεγάλης επιρροής από τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινωνικού του περίγυρου, η διατήρηση πελατών και η μετατροπή τους σε brand ambassadors οφείλει να γίνει προτεραιότητα για την κάθε επιχείρηση.
Το Customer Retention περιλαμβάνει
- Την ενσωμάτωση (Onboarding) του πελάτη από την πρώτη κιόλας αγορά με στόχο την εκπαίδευση του στα προϊόντα και την εταιρεία.
- Την επαναπροσέγγιση των πελατών μέσω social media, διαφημίσεων ακόμα και email marketing ώστε να ξανά θυμηθεί, να ξανά αγοράσει ακόμα και να ενημερωθεί για υπηρεσίες/προϊόντα που δεν γνώριζε ότι παρέχει η επιχείρηση.
- Τη δημιουργία προσωποποιημένων μηνυμάτων και προτάσεων, τη σωστή χρονική περίοδο, με βάση τα προβλήματα και τις ανάγκες του κάθε πελάτη.
- Τη διαδικασία λήψης feedback από τους πελάτες, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξη της επιχείρησης.
- Την παροχή εκπαιδευτικού περιεχομένου με σκοπό την εξέλιξη και ενημέρωση του πελάτη-συνεργάτη, για τη συνεχή ανάδειξη της επιχείρησης.
- Τη δημιουργία κοινοτήτων στα social media γύρω από το προϊόν ή την υπηρεσία.
Σε μια συνεχώς εξελισσόμενη, ανταγωνιστική αγορά, η στρατηγική διατήρησης των ήδη υπαρχόντων πελατών είναι εξίσου σημαντική με την στρατηγική προσέλκυσης νέων, κοστίζει λιγότερο και βοηθάει στην μακροχρόνια κερδοφορία της εταιρείας.
Το Customer Retention σε μια B2B πραγματικότητα, στηρίζεται στη φιλοσοφία δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ δύο συνεργατών. Βασίζεται στις αξίες & την ιστορία της εταιρείας, την υποστήριξη που τους παρέχεται καθώς και την υπεροχή του προϊόντος/υπηρεσίας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Δημιουργήστε σχέσεις εμπιστοσύνης
Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing
Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.
Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;
Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.