Lead Nurture
Η διαδικασία καλλιέργειας της σχέσης επιχείρησης - δυνητικών πελατών με σκοπό την μετατροπή τους σε αγοραστές.

Τι είναι

Το Lead Nurture είναι η διαδικασία αλληλεπίδρασης και καλλιέργειας της σχέσης μεταξύ της επιχείρησης και των υποψηφίων πελατών, παρέχοντάς τους κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε στάδιο του “ταξιδιού” που διανύουν, μέχρι να μετατραπούν σε αγοραστές.

Το επιτυχημένο Lead Nurture προβλέπει τις ανάγκες των πελατών με βάση τα χαρακτηριστικά τους (τίτλος, ρόλος, κλάδος κ.λπ.) και το στάδιο στο οποίο βρίσκονται στη διαδικασία αγοράς. Το Nurturing ενισχύει τη σχέση επιχείρησης – δυνητικού πελάτη, παρέχοντας ενημερωτικό περιεχόμενο σχετικό με αυτόν. Εφόσον εφαρμοστεί σωστά, το lead nurturing μπορεί να ενισχύσει το λεγόμενο customer loyalty, δηλαδή την εμπιστοσύνη και πιστότητα των πελατών προς την εταιρεία πολύ πριν ένας υποψήφιος πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει.

Γιατί είναι σημαντικό

Το Lead Nurturing είναι κρίσιμο για την επιτυχία μιας επιχείρησής, επειδή μπορεί να επηρεάσει άμεσα την απόφαση ενός δυνητικού πελάτη σχετικά με το θα μετατραπεί ή όχι σε αγοραστής – συνεργάτης. Αυτό επιτυγχάνεται με μια πληθώρα ενεργειών όπως με στοχευμένο περιεχόμενο, με την αλληλεπίδραση από διάφορα κανάλια επικοινωνίας, τις πολλαπλές αλληλεπιδράσεις και την προσωποποίηση των μηνυμάτων, την σωστή χρονική στιγμή για τον συγκεκριμένο πελάτη.

Τι περιλαμβάνει

  • Εκπαίδευση και ενημέρωση πελατών: Tο Lead Nurturing στοχεύει στην μετατροπή των δυνητικών πελατών σε πελάτες μέσω της παροχής εκπαιδευτικού περιεχομένου ή σχετικό περιεχόμενο με εναλλακτικές λύσεις στα προβλήματά των δυνητικών πελατών.
  • Κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών: Ο σχεδιασμός του περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί για εκστρατείες Lead Nurturing, θα είναι πιο αποτελεσματικός αν βασίζεται και καλύπτει τις επιθυμίες και τις ανάγκες κάθε πελάτη και του δημιουργεί την αίσθηση της προσωπικής επαφής και της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του.
  • Την καθοδήγηση του πελάτη για να λάβει τη σωστή απόφαση: Αποτελεσματικό Lead Nurturing σημαίνει εκπαίδευση, καθοδήγηση ενός δυνητικού πελάτη προς ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Το περιεχόμενο θα πρέπει να τους βοηθήσει να πάρουν μια καλύτερη απόφαση, απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις τους. Βελτιώνει την εμπειρία αγοράς των δυνητικών πελατών παρέχοντάς τους όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται για να λάβουν μια ενημερωμένη απόφαση.
  • Καλλιέργεια εμπιστοσύνης προς την εταιρεία: Εάν το περιεχόμενο που προβάλλεται στους πελάτες είναι ακριβές, ενημερωτικό και παρέχει στον αναγνώστη πραγματική αξία, θα δείξει ότι η εταιρεία έχει γνώση του τι θέλουν οι πελάτες της. Μέσα από το περιεχόμενο της δίνεται η δυνατότητα προβολής των αξιών της, της αξιοπιστίας της και της εξειδίκευσης της.
tip-from-the-experts

Καθώς οι εταιρείες υιοθετούν στρατηγικές Inbound Marketing για την προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών, ο λόγος ύπαρξης μιας αποτελεσματικής στρατηγικής Lead Nurturing γίνεται πολύ ξεκάθαρος. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μόνο ένα μικρό ποσοστό των δυνητικών πελατών θα είναι έτοιμο να πραγματοποιήσει μια άμεση αγορά ή να κλείσει μια συμφωνία, αφήνοντας έτσι ένα μεγάλο ποσοστό των δυνητικών πελατών ανεκμετάλλευτο. Για αυτό το Lead Nurturing μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στα αποτελέσματα μιας Inbound Marketing στρατηγικής, την αφοσίωση των πελατών, τη διατήρηση πελατών, τα έσοδα και πολλά άλλα.

Μετατρέψτε τους δυνητικούς σας πελάτες σε αγοραστές

Ας ξεκινήσουμε

Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!