Email Marketing
Ένα ισχυρό κανάλι του Marketing για την ενίσχυση της εικόνας και των σχέσεων της επιχείρησης με τον πελάτη.

Τι είναι

Το Email Marketing, αποτελεί ένα κανάλι, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, να επικοινωνούν στοχευμένο περιεχόμενο με κοινό το οποίο έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον ως προς τις δραστηριότητες της επιχείρησης.

Αποτελεί μια επιτυχημένη στρατηγική για την προσέγγιση του κοινού και την αύξηση της κερδοφορίας μιας επιχείρησης.

Παρά την άνοδο των Social Media Platforms, οι χρήστες χρησιμοποιούν το email περισσότερο από άλλες πλατφόρμες με τον αριθμό τους να αυξάνεται σημαντικά κάθε χρόνο.

Σύμφωνα με έρευνες, σήμερα, υπάρχουν περίπου 4,3 δισεκατομμύρια καθημερινοί χρήστες email, ο οποίος αριθμός αναμένεται να φτάσει τα 4,6 δισεκατομμύρια έως το 2025. Ενώ τα mail τα οποία αποστέλλονται και λαμβάνονται σε καθημερινή βάση από 306 δισεκατομμύρια προβλέπεται να αγγίζουν τα 376 δισεκατομμύρια στο αντίστοιχο χρονικό πλαίσιο.

Με βάση το παραπάνω ποσοστό, το Email Marketing αποτελεί τον πιο σίγουρο τρόπο για έγκαιρη ενημέρωση και προβολή στοχευμένων μηνυμάτων μέσα από εξατομικευμένες email καμπάνιες. Μέσω αυτού, δημιουργούνται ισχυρές συνδέσεις χωρίς η απήχηση να επηρεάζεται από τις αλλαγές αλγορίθμων όπως στα Social Media Platforms.

Έτσι η επιχείρηση βρίσκεται σε ένα συνεχή διάλογο με το κοινό, επιτυγχάνοντας αύξηση των στοχευμένων αποτελεσμάτων, ενίσχυση της αναγνωσιμότητας (Brand Awareness) και δημιουργία ενός πιστού κοινού πελατών (Customer Loyalty).

Οι βασικές κατηγορίες του Email Marketing είναι

  • Newsletters: αποτελούν ενημερωτικά email που αποστέλλονται σε σταθερή συχνότητα στην mailing list της εταιρείας και έχουν συγκεκριμένη θεματολογία με σκοπό συνήθως να ενημερώσουν τους πελάτες για τα τις πιο πρόσφατες εταιρικές/εμπορικές εξελίξεις σας που τους αφορούν.
  • Transactional Emails: η συνέχιση του διαλόγου με τον πελάτη μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Τα συγκεκριμένα mails αποστέλλονται ύστερα από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών, όπως επιβεβαίωση πώλησης, όμως επειδή έχουν πολύ υψηλό Open Rate, είναι ένα πολύ καλό jumping point για την άμεση προώθηση και επομένων ενεργειών της επιχείρησης.
  • Automated Email Marketing: Έπειτα από συγκεκριμένες ενέργειες που πραγματοποιεί το κοινό μετά από online αλληλεπίδραση με την επιχείρηση, υπάρχει δυνατότητα αυτοματοποιημένης επικοινωνίας με στόχο μια πιο προσωποποιημένη και βελτιστοποιημένη εμπειρία.
  • Re-Engagement E-mail Marketing: Επαναπροσέγγιση εγγεγραμμένων χρηστών στη mailing list της επιχείρησης. Μέσα από ειδικά σχεδιασμένο e-mail περιεχόμενο, στοχεύεται η επανεργοποίηση της σχέση με το κοινό (πχ. ανενεργούς χρήστες) προκειμένου να επιστρέψουν στη σελίδα μας και να λάβουν τις αντίστοιχες αγοραστικές ενέργειες που θέλουμε.

Το E-mail Marketing περιλαμβάνει

  • Την υλοποίηση στρατηγικής email marketing
  • Το σχεδιασμό και την υλοποίηση template, με βάση τους στόχους που έχουν τεθεί στη στρατηγική
  • Τη διαχείριση της λίστας επαφών και το διαχωρισμό της σε επιμέρους λίστες με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών, σύμφωνα με τη στρατηγική
  • Την δημιουργία και αποστολή των newsletters
  • Το reporting μετά την αποστολή τους
tip-from-the-experts

Κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως κλάδου χρησιμοποιώντας σωστά το email marketing, μπορεί να φτάσει ακόμα πιο κοντά στην επιτυχία των στόχων που έχει θέσει.

Επικοινωνήστε αποδοτικότερα με το κοινό μέσω του E-mail Marketing

Ας ξεκινήσουμε

Tools
Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία sales
και marketing

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!