Case Studies
Emfasis Education Group

emfasis-logo

Το Emfasis Education Group ή για λόγους συντομίας EMFASIS ιδρύθηκε το 1999 από τον Μένανδρο Εμφιετζόγλου και έκτοτε λειτουργεί κατά τα πρότυπα έγκριτων Ευρωπαϊκών Κολεγίων, έχοντας στο ενεργητικό του εκατοντάδες φοιτητές, πολλοί εκ των οποίων σήμερα πλέον είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες-επιστήμονες. Το EMFASIS είναι ένα εκπαιδευτικό κέντρο προετοιμασίας για υποψηφίους που θέλουν να σπουδάσουν Ιατρική, Οδοντιατρική, Φαρμακευτική, Κτηνιατρική, Πολυτεχνικές σπουδές σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, σε μερικά από τα πιο διάσημα και ιστορικά Πανεπιστήμια της Ευρώπης.

Με στόχο την αύξηση της στοχευμένης επισκεψιμότητας στο website, καθώς και της προσέλκυσης μηνυμάτων και επαφών από ενδιαφερόμενους για σπουδές στο εξωτερικό, το EMFASIS απευθύνθηκε στην AstroLabs για την υλοποίηση συγκεκριμένης στρατηγικής.

Αποτελέσματα

cs-7
0 +

Keywords στη 1η σελίδα αποτελεσμάτων στη Google

cs-8
0 %

Της επισκεψιμότητας προέρχεται από Paid & organic χρήστες

cs-9
0 %

Αύξηση της επισκεψιμότητας σε βάθος τετραετίας

Μεθοδολογία

Η ομάδα της AstroLabs προχώρησε στην εφαρμογή στρατηγικής Search Engine Marketing με την υλοποίηση τεχνικών SEO και PPC Search Ads Campaigns.

Μέσω της στρατηγικής SEO που υλοποιήσαμε, προχωρήσαμε στη βελτιστοποίηση του website με ενέργειες on site και off site, με στόχο την αύξηση των εμφανίσεων του ιστότοπου σε λέξεις – φράσεις σχετικές με υπηρεσίες συμβουλευτικής & εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό. Τα πρώτα αποτελέσματα ξεκίνησαν να εμφανίζονται σταδιακά μετά το πρώτο εξάμηνο και σήμερα πλέον το emfasis.edu.gr έχει κατατάξεις στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google σε περισσότερα από 525 keywords.

Με στόχο την εμφάνιση σε όσο το δυνατόν περισσότερες αναζητήσεις χρηστών, αλλά και για να επιτευχθεί εμφάνιση σε πολλαπλά αποτελέσματα, στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, προχωρήσαμε στην υλοποίηση καμπανιών Google Search Ads. Οι καμπάνιες Search εμπλουτίστηκαν με RLSA (Remarketing Lists for Search Ads) καθώς επίσης υλοποιήθηκαν καμπάνιες Display σε Custom Audience με στόχευση του ανταγωνισμού και Remarketing για επαναστόχευση του κοινού. Τέλος στις καμπάνιες, ανάλογα με την εποχικότητα, εφαρμόζονταν αυξομειώσεις στο spend budget.

Αποτελέσματα

icons general-11
emfasis-results-3

Φτάσατε ως εδώ μόνοι σας.
Ας απογειωθούμε μαζί.

Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας μέσα από B2B Growth Marketing ενέργειες ειδικά για εσάς;

Κλείστε τώρα μια συνάντηση με έναν B2B Growth Marketing Expert της AstroLabs για να μάθετε πως μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε την online παρουσίας σας.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας
και θα σας καλέσουμε εμείς!