loading
AstroLabs
BLOG

Τι κρύβεται πίσω από μια αποδοτική Digital Διαφήμιση;

Χρόνος ανάγνωσης ~5 '

 

H διαδικασία πίσω από τη δημιουργία μιας αποδοτικής digital διαφήμισης.


Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι digital marketers της Astrolabs είναι το πως μπορούν να προσελκύσουν νέους επισκέπτες στα website / eshop καθώς και να τους μετατρέψουν σε ενεργούς πελάτες.

Ο καταλληλότερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι οι διαφημίσεις, τόσο στη Google όσο και στα social media, οι οποίες μπορούν να δώσουν σε μια επιχείρηση πλήρη έλεγχο στα κανάλια επισκεψιμότητας της καθώς και να τη βοηθήσουν να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Παρακάτω θα δείτε μερικά από τα βασικά βήματα που ακολουθούμε στην Astrolabs για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις πιο αποδοτικές digital διαφημίσεις για τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα σας .

Αρχικά αξιολογούμε το κοινό που θέλετε να στοχεύετε ως επιχείρηση, με σκοπό να καταλήξουμε τόσο στον τύπο των διαφημίσεων που θα πρέπει να προβληθούν καθώς και τα μέσα στα οποία θα πρέπει να γίνουν αυτές οι προβολές. Εδώ λοιπόν εισάγουμε την έννοια της “θερμοκρασίας” του κοινού, καθώς το διακρίνουμε σε “κρύο” (cold), “ζεστό” (warm) και “καυτό”(hot).

Βλέπετε, όλο το κοινό αρχικά συγκεντρώνεται στην κορυφή μιας “χοάνης” (funnel) , από την οποία ύστερα φιλτράρεται προς τα κάτω με βάση τις διαφημίσεις που βλέπει, μέχρι τελικά να φτάσει στο τέλος αυτού του funnel και να μετατραπεί σε πελάτη της επιχείρησης σας. Σε κάθε στάδιο όμως αυτού του ταξιδιού, το κοινό έχει διαφορετική σχέση με την επιχείρησή σας. Έτσι στην κορυφή του funnel το πιθανότερο είναι να μη γνωρίζουν καν την επιχείρηση ή το προϊόν σας, αλλά καθώς κινούνται μέσα σε αυτό μαθαίνουν περισσότερα για εσάς και αρχίζουν να ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για το τι έχετε να τους προσφέρετε.

Επομένως λοιπόν , το cold κοινό αποτελείται κυρίως από άτομα που τώρα ανακαλύπτουν την επιχείρηση ή το προϊόν σας. Είναι κοινό που έχει γενικά καλές προοπτικές για την επιχείρηση σας αλλά δεν έχει ακούσει μέχρι τώρα για το brand ή το προϊόν σας. Ο σκοπός των διαφημίσεων σας εδώ είναι ενεργοποίηση του κοινού αυτού με το μήνυμα που του επικοινωνείτε ώστε να θέλει να επιστρέψει ξανά για περισσότερες πληροφορίες. Αντίστοιχα το warm κοινό αποτελείται από άτομα που πλέον γνωρίζουν ποια είναι η επιχείρηση σας / το προϊόν σας και βρίσκονται στο στάδιο της αξιολόγησης. Ο σκοπός των διαφημίσεων σας εδώ είναι η μετατροπή αυτού του κοινού σε ενεργούς πελάτες. Τέλος, το hot κοινό, αποτελείται από άτομα που έχουν ήδη αγοράσει από την επιχείρηση σας ή είναι έτοιμοι να προβούν σε αγορά. Σκοπός των διαφημίσεων σας σε αυτό το σημείο είναι οι πωλήσεις καθώς και το resell ή upsell στους ήδη υπάρχοντες πελάτες.

Ο τελικός στόχος είναι πάντα να μετακινήσετε το κοινό σας από το cold στο hot μετατρέποντας τους από δυνητικούς πελάτες σε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Αυτό το επιτυγχάνετε ταιριάζοντας το μήνυμα των διαφημίσεων σας με τη “θερμοκρασία” του κοινού που έχετε απέναντι σας εκείνη τη στιγμή, λεπτομέρεια που μας οδηγεί στο επόμενο βήμα μας, στα 4 στοιχεία μιας διαφήμισης για υψηλή απόδοση.



Ξεκινάμε από το πιο βασικό, το τι προσφέρετε στο κοινό σας ως επιχείρηση. Αυτό διαφέρει από το προϊόν σας αυτό καθαυτό καθώς ναι μεν η επιχείρηση σας βασίζεται σε μια σειρά προϊόντων αλλά οι διαφημιστικές σας καμπάνιες βασίζονται σε μια προσφορά.

Ως προσφορά ορίζεται ο συνδυασμός του προϊόντος μαζί με συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως η τιμή (π.χ σε έκπτωση), τον τρόπο παραλαβής από τον χρήστη (π.χ δωρεάν μεταφορικά) κ.α. Έτσι μπορεί να έχετε ένα μικρό αριθμό προϊόντων στη γκάμα σας αλλά να τα προσφέρετε με διαφορετικούς τρόπους, δημιουργώντας έτσι πολλές διαφορετικές προσφορές.

Δεύτερο στη σειρά, έρχεται το μήνυμα που θα έχουν οι διαφημίσεις. Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ώστε να ξεχωρίζουν τα πλεονεκτήματα αυτού που προσφέρει η επιχείρηση σας στο κοινό. Οι copywriters της Astrolabs προσπαθούν πάντα να δημιουργούν ισχυρά μηνύματα που περιέχουν  έξυπνα “άγκιστρα” ή αλλιώς hooks , με σκοπό να μαγνητίσουν την προσοχή του κοινού καθώς εστιάζουν σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει και του προσφέρουν μια λύση.


Εξίσου σημαντικό είναι και το τρίτο στοιχείο, το δημιουργικό - γραφιστικό κομμάτι της διαφήμισης. Αυτό μπορεί να είναι μια εικόνα, ένα βίντεο, ένα καρουζέλ από εικόνες ή ακόμα και ένα στοχευμένο landing page. Το γραφιστικό τμήμα της Astrolabs σωστά τονίζει ότι το καλό δημιουργικό μεταδίδει το μήνυμα της επιχείρηση σας οπτικά σε ένα ή δυο δευτερόλεπτα το πολύ, υποστηρίζοντας το ήδη δυνατό γραπτό μήνυμα που προηγείται. Ένα σημαντικό κομμάτι επίσης είναι και η ομοιομορφία σε όλες τις καμπάνιες σας γιατί έτσι δημιουργείται ένα αίσθημα αναγνωρισιμότητας και εμπιστοσύνης που βοηθάει το κοινό να σας λάβει σοβαρά υπόψη του.

Η τελευταία παράμετρος λοιπόν που μένει να ρυθμίσουν οι ad specialists της Astrolabs είναι η στόχευση, γιατί ακόμα και μια εξαιρετική προσφορά - εάν τοποθετηθεί μπροστά σε λάθος κοινό- δε θα φέρει πωλήσεις. Έτσι αρχικά πραγματοποιούμε μια έρευνα σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες του κοινού που στοχεύουμε, γιατί όσο πιο πολλά γνωρίζουμε για αυτό, τόσο πιο επιτυχημένα μπορούμε να το στοχεύσουμε. Φυσικά δε ξεχνάμε να προσαρμόσουμε το μήνυμα της κάθε διαφήμισης ανάλογα με τη “θερμοκρασία” του κοινού - στόχου, όπως αναλύσαμε παραπάνω.

Εφόσον λοιπόν έχουμε ολοκληρώσει τα παραπάνω βήματα, είμαστε έτοιμοι να ενεργοποιήσουμε τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας και το μόνο που μένει είναι να περιμένουμε να περάσει ένας μήνας για να βγάλουμε το report σας. Σωστά;……Φυσικά και όχι!

Η πιο σημαντική και αναγκαία υπηρεσία που αποκτάτε όταν συνεργάζεστε μαζί μας για τις διαφημίσεις σας είναι η παραμετροποίηση. Αυτή περιλαμβάνει την καθημερινή παρακολούθηση των διαφημίσεων, τις μικροδιορθώσεις ή αλλαγές που μπορεί να χρειαστούν σε βάθος χρόνου, την παρακολούθηση των keywords για τη Google αλλά και τη συλλογή leads καθώς και τα στοιχεία των πωλήσεων. Όλα τα παραπάνω δεδομένα που λαμβάνουμε σε live χρόνο, μας βοηθάνε να παραμετροποιούμε τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο, ώστε εσείς να πετυχαίνετε τους στόχους σας.



Συνοψίζοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι πλέον αναγνωρίζετε την πολυπλοκότητα πίσω από το στήσιμο μιας επιτυχημένης καμπάνιας digital διαφημίσεων αλλά και τη χρησιμότητα της όσον αφορά την επισκεψιμότητα του website της επιχείρησης σας και τη μετατροπή της σε ενεργούς και επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Η ομάδα της Astrolabs είναι εδώ για να σχεδιάσει την επόμενη διαφήμιση σας, μη χάνετε χρόνο, επικοινωνήστε μαζί μας.